Friday, January 20, 2012

1st Time.

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia.. Haaa~ sebelum nak mulakan cerita, saya nak ucap, Happy Chinese New Year..

Mula2 nk cerita sikit la pasal ''cuti'', Ha~ bile dah ada Chinese New Year ni of course la dapat cuti..Jadi saya sebagai salah seorang pelajar, dapat la juga untuk bercuti sekali. Tapi seperti biasa percutian ini tidaklah seperti yang disangka kerana Assignment banyak!! Menimbun2 kau~ Ini lah lumrah hidup sebagai seorang PELAJAR. ;)
Haaaa~ berbalik kepada cerita asal kita mengenai CUTI, aku telah dipaksa menaiki BUS untuk balik ke rumah!!! ARGHHHH~ bukan GEDIK tak nak balik naik bus, tapi ayah tak bagi permission.. Orang cakap kalau tak dapat restu orng tua apa pun tak jadi, betul tak?? hehehe ;P
Tapi disebabkan dah terbeli tiket bus, jadi terpaksa digunakan juga.. Ini ialah kali pertama saya menaiki bus untu pulang ke rumah~ Risau, Tension dan Takut semua ada.
Perkara yang aku tak suke bila naik bus tadi ialah :-
1) Station bus jauh.
2)Station bus tu panas
3)Sistem pada station bus tu tak teratur
3)Bus lambat 1 jam!!! (paling aku tension)
4) Dalam bus tadi aku mabuk >,< (sebab lapar & jalan yang berliku2)


Ha!!! Mula la nak anggap aku GEDIK & Manja la tu~ Bukan apa pun naik bus tu kan?
Sebenarnya aku tak kisah naik apa pun, yang penting sampai rumah ;)
Walaupun kena marah dengan ayah sebab balik naik bus, tapi tak apa la~ yang penting saya dah pernah naik bus..hehehe :)

Ha~ Penat la, okay la guys.. Sampai di sini sahaja cerita aku kali ini..
Terima Kasih kerana sudi membaca :)

No comments: